שיתוף הפעולה בין יואל רצוני לליאור מרום נרקם לפני מספר שנים, כאשר רצוני נבחר לשמש כיועץ המכירות והשיווק של קבוצת מרום. רצוני מספר: "שם נוצר החיבור הראשון בינינו ושם גם חוויתי כמה מקצוענים ליאור וצוות המכירות שהקים".
הפרויקט המשותף הראשון של חברת רצוני מרום התחיל כאשר יזם, לקוח של רצוני, ביקש ייעוץ בשיווק פרויקט שהוא ניסה לשווק במשך זמן רב ללא הצלחה. לאחר בחינת מערך שיווק הפרויקט נמצאו שלושה אתגרים מרכזיים:
לאחר בחינת הפרויקט וניתוח הממצאים, היזם החליט שחברת רצוני מרום תנהל את מערך השיווק של הפרויקט בעבורו, תוך בניית אסטרטגיה שיווקית, חיבור בין חברות מובילות לשיווק ובניית תשתית מכירתית ושיווקית איתנה.
בסיום בניית התשתית, גיבשנו והכשרנו את סיירת המכירות שלנו בעשרות שעות של הכשרה, משובים והדרכות.
לאחר בניית התשתית והאסטרטגיה השיווקית והמכירתית, הפרוייקט שווק במהירות שיא, תוך צמצום משמעותי של כ-50% מתקציב השיווק בפרויקט, לצד שבירת שיא בקצב המכירות של היזם.
זאת לצד העובדה שהדירות בפרויקט נמכרו במחיר הגבוה בכ-15% מהצפי של היזם. כך למעשה, צמצמנו את התקציב המיועד לשיווק, מכרנו שטחים בפרויקט במהירות שיא וברווחיות מקסימלית.